Sleep talker

Senaste tiden har Erik pratat en hel del i sömnen och gjort saker i sömnen också. Eller, kan vara det att jag nu förtiden är vaken längre än honom och inte tvärtom så att jag faktiskt hinner höra det han säger. Men i alla fall, när jag går och lägger mig stöter jag med mening till lite i honom så han nästan vaknar, för det är då han börjar babblar på. Och vissa gånger är det så fruktansvärt roligt. Det är ett under att han inte vaknar när hela sängen hoppar för att jag försöker hålla mig ifrån att brista ut i skratt.
 
Igår kväll hade han somnat i soffan, väckte honom och frågade om vi skulle gå upp och sova istället. Då ryter han tillbaka ''Tydligen inte!'' Frågar vad han menar med det och han svarar ''man ska sova mycket, man ska sova mycket..''. Och för någon natt sen var det att gräsklipparen var trasig. Och så var det om några rosa skosnören. Och förra veckan drog han mig intill honom och började pussas, sen vaknade han till och jag fick skäll för att jag låg så tätt intill och så blev jag bortknuffad.
 
Ja det här blandat med natt humor är så roande. Det finns nästan bara fördelar med att alltid ha en säng partner! Utom de gångerna då sängen är sjö blöt eller dem tar alldeles för mycket plats..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0