Söndagen den åttonde Juli

Igår var det firande för både Helena och Frida som fyllde år i helgen! Jaha, nu är det snart bara jag och Evelinan som inte tar oss in på krogar, öltält och så vidare haha.. En aning segt att fylla år precis när sommaren slutar, men nåja jag har hela livet framför mig liksom. Yeah.
 
Kvällen avslutades med ett bra gäng hos Oskar och en hejdå-vi-syns-om-en-vecka-Oskar film som jag somnade till. Men den var säkert bra! Annars då? Tja jag och Erik är utan bil för tillfället. Att vi tankade i bensin i Mammas disel bil som vi har fått låna behöver vi ju inte nämna, men vi är i alla fall utan bil. Kanon bra gjort Westson! Ville typ gräva ner mig när hela bilen hackade som en hackspett..
 
Mitt huvud gör extremt ont, så ett slarvigt inlägg skyller jag på huvudet. Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0