Sunny day

Idag har vi varit ett gäng på Alder. Sanden var vidrig och hamnade överallt som vanligt (jag avskyr sand) och vattnet var iskallt. Men det stoppade inte mig från att ta mitt första riktiga dopp det här året, utebadet igår räknas inte eftersom det är för mycket barn kiss i det haha. Jag blir då aldrig nöjd med någonting, antingen är det för äckligt vatten eller för mycket torr äcklig sand.
 
Ikväll har vi varit och kört gokart, och dra mig baklänges vad roligt det var! Så himla värt pengarna. När alla hade kört klart gjorde vi ingenting vettigt och hamnade till slut på Max, som vanligt. Och nu sitter jag här i soffan och beundrar hur brun jag har blivit de här två dagarna i solen. Tack Mamma att jag fick så bra pigment av dig! Fast hade kunnat få ännu bättre, Mamma är pepparkaka året om..
 
Min vinterbleka hy och hennes vinter''bleka'' hy dagen innan julafton, ni ser ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0