Ett mycket intressant inlägg

Okej nu orkar jag inte strejka längre.. Men ändå, jag vill ju också ha den där coola nya uppdateringen :( När kommer den till miiiig? Jaja, jag får väl helt enkelt vänta tills jag får den (no shit, sherlock).

Idag har i alla fall varit en sån där jätte bra dag. Erik ringde och väckte mig imorse och sa att han hade klarat körkortet, så jag och Pappa Westbrandt åkte och mötte han i stan för lite lunch firande. Senare åkte jag och mötte upp en väldigt saknad Helena för fika på stan och massa ta-igen-prat.

Annars då? Tja, jag vill bli av med mitt förbannade äckliga gips NU! Håller på att bli galen, för att det är så jäkla äckligt. Ni som har haft det förrut vet hur äckligt det börjar lukta efter ett tag.. Och jag är en person som tvättar händerna flera flera gånger om dagen. Fy usch och bläää...

Okej nu blir det lite väl många stycke indelningar. Ni får överleva tyvärr. Men nu ska jag gå och laga mat, duscha och sen när Erik har träna klart ska vi åka förbi hans Farmor och Farfar! Kult inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0