Lycka till

Godmorgon! Vaknade upp med världens träningsvärk i rumpan. Ah, dra mig baklänges alltså. Klart musklerna får ont, dem har som sagt inte varit så väl använda senaste månaden..Men det är bra, den kanske får lite mer former nu! Min rumpa är platt och ful, haha. Förresten så var den där videon jag tränade till på youtube jätte bra ju, tre enkla övningar och en gubbe som räknar repetitionerna. Ska se om jag kan hitta igen den! Kommer dock inte ens ihåg vad den hette..
 
Om ett tag ska jag åka och fika med Oskar och pojkarna. Japp, han förtjänar att bli skriven med namnet (liksom, pojkarna kan ju vara vem som helst..;)! Nu önskar vi dig all lycka och håller tummarna att du tar dig till andra sidan Atlanten inom sin tid! Om något år vill jag ha en bokad resa till USA och en bokad plats för att se dig spela med en pingvin på tröjan hihi!
 
Lycka till nu kompis! Du kommer ta dig dit på ett eller annat sätt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0