Sommarlov

Okej här var det dött. Men det är lugnt ni har inte missat något jätte speciellt. Har sommarlov på riktigt nu men några sommar känslor existerar icke. Hade vinter jackan på skolavslutningen, smart drag eftersom jag i alla fall inte behövde frysa. Annars så hade jag en as bra kväll! Som vanligt var förfesten det absolut roligaste, att man inte är nog gammal för krogen är lite surt ibland.

Igår firade vi Eriks födelsedag lite i förtid. Och på kvällen kom Elina hit så gjorde vi upp en eld och bara hade det allmänt mysigt resten av kvällen. Och nu är jag trött i armen, att skriva med hand är ganska ansträngande haha.. Imorgon ska jag till sjukhuset och få ta bort gipset och få en skena istället.

Stör mig redan på hur slarvigt det här blev, men det får duga. Hade också tänkt bli lite bättre på att blogga snart, när min hand är lite mer rörligt. Nu ska jag duscha, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0