Tjugoförsta Juni

Nuuuuu äntligen med den nya uppdateringen kan jag lägga upp mina kamera bilder utan att behöva kopiera dem från facebook. Senaste halvåret har bilderna vägra ladda, och om det har fungera har det tagit över en halvtimme. I alla fall, fasen vad skönt att kunna lägga upp lite finare och roligare bilder. Jag älskar min fina röda lilla kamera! Eller ibland gör det inte som jag vill.. Men annars så :)
 
Idag har jag gjort nästan ingenting. Ätit på Max, varit på kvarnängen en stund och nu är vi hos Erik och ser fotboll. Och sedan har dem planera ännu mer fotboll, fast själva med egen boll då. Packar med mig myggmedel och filt, kommer alltid till användning eftersom ingen annan tänker på det haha.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för kamera? och vad kostar den? :)

Svar: Kan visa i ett andra inlägg istället!
viktoria nilsson

2012-06-22 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0