Torsdag

Dagen blev inte alls som planerat. Skulle göra mer saker än vad som egentligen blev av. Känner mig som världens tråkigaste och bittraste människa just nu. Åh, det här blev en dålig dag helt enkelt. Och nu när Erik jobbar känns det som att vi knappt hinner prata (jag blir överdriven när jag är på dåligt humör), när han har jobbat klart har han träning sen kommer han hem och är så trött så han somnar vid halv 10. Och jag själv ligger och glor upp i taket till efter midnatt. Visst är det synd om mig?..

Nåja. Imorgon ska jag ha en lillebror dag, hade tänkt ta med honom på bowling och sedan gå och äta eller fika på stan. På han lät det då som att det var en bra plan jag har tillverkat, ''Ja! Fan vad kult!'' skrek han i telefonen när jag ringde honom haha. Yeye. Nu ska jag se OTH tills ögonen blir trötta. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0