Vi går och fiiiskar

 
Vad skumt, hade skrivit ett inlägg med alla dessa bilder också men när jag publicerade försvann allt.. Nåja. Kul att jag äntligen kan lägga upp massa bilder igen! Nu blev det lite för mycket kanske, men bättre med mycket bilder än mycket text i alla fall hehe.
 
Idag har vi varit ett gäng hos Eriks farfar och fiskat. Vi fick fisk, fast den var extremt liten.. Men som man ser på William fick dem upp en sån där stor fisk som dem tappade från håven haha. Nu sitter vi och kikar på fotboll, typ. Jag sitter och tycker synd om mig själv som har fått tillbaka den extrema värken i bihålorna som jag hade för några veckor sedan, plus att jag har lite feber. Så himla typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0