Så typiskt

Det här är så frustrerande.. Rihanna är som bekant en av mina större ''idoler''. Jag älskar hennes musik och stil och allt som hör till. Och jag har en kort liten vän som ett bra tag velat få med mig på P&L, men jag skulle inte klara av en vecka i ett tält eftersom jag tål inte smuts och oreda. Har då sagt att ända anledningen om jag skulle med på den festivalen var att Rihanna skulle dit, det sa jag då för att jag var helt säker på att hon aldrig skulle komma dit, enkelt alltså skulle jag aldrig fara dit.

Såklart SKA hon dit nu.. Ända människan jag vill se live haha. Hade det inte varit för att vi ska åka till Turiket hade jag faktiskt lätt bokat en biljett till P&L.. Hoppas hon insjuknar innan konserten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0