Number one

Idag har jag varit ledig från praktiken. Haft i-val, varit och tränat, hängt på opalen och kikat lite på stan med Helena. Ska nu gå och duscha, packa lite kläder och sedan gå till Erik när han är hemma från träningen som vanligt. Imorgon är jag ledig igen så jag och Mamma funderar på att åka till Luleå. Skulle faktiskt behöva mer byxor.. Nästan så att det är kris! Men bara nästan.

Annars så fyller min lilla kusin 11 hela år idag, stort grattis till lill killen! Och annars nr.2 är jag jätte glad, Erik är på sin sista hockey träning för säsongen! Det är helt otroligt, jag överlevde ytterligare en vinter! Haha. Ska bli skönt att dem nu har massa tid till att göra annat än träna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0