Regning start på veckan

Det regnar ute.. Regn, blöta droppar som är äckliga.. Vad besviken jag blev när jag upptäckte det tidigare idag. Man har nog blivit lite bortskämd av det fina vädret som har varit, brukar ju faktiskt inte vara så här varmt i Mars. Fast hur mycket jag än gnäller på regnet så kommer det inte sluta regna för det, tyvärr. Men det kändes ändå bittert att bli helt blöt när jag vandrade hemåt.. Så det så!

Fasen vad fort helgen gick. Vad har jag gjort då? Varit på den helt fantastiska Hair konserten, som jag fullkomligt älskade. Varit med på för fest innan dem drog till krogen och jag var tvungen att gå och sova. Börjat klockan 7 på dagen efter (då hade man ställt om den förbannade klockan också..). Och sen avslutat helgen med en bakis trött Erik som var segare än mig som klivit upp före fan.

Och nu är jag ledig både idag och imorgon. Fast som vanligt på Måndagar är det i-val så ska snart börja åka till skolan. Om jag kunde trolla skulle jag ge mig själv en matte hjärna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0