Söndag

Snipp snapp slut så var även detta lov slut. Gick alldeles för snabbt, som vanligt.. Fast jag börjar inte min praktik fören på Tisdag efter lunch, så två extra sovmorgonar tackar jag för men det ska bli lite tråkigt med praktik. Visst nog fungerar det och så, men fem veckor är himla segt alltså. Nåja, när det är klart har vi i alla fall lov igen! Någonting att se framemot gör att tiden går lite snabbare :)

Igår var vi och firade Johan som har fyllt 18 tidigare i veckan. Kvällen blev inte riktigt som planerat, men jag hade roligt i alla fall! Och jag märker nu att min skriv förmåga bara blir sämre och sämre, har försökt skriva det här inlägget en timme nu. Nu ger jag upp, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0