And there's no stopping us right now

Jag gillar när vår lärare är bortrest, vi har det så lugnt på lektion fronten (alla prov är ju en helt annan femma..). Idag hade vi en lektion som vi bara såg film på. Efter skolan mötte jag upp William och Emil som hade lika lite att göra som mig, så slutade med att vi hamnade på Opalen som vanligt. Träffade även en mycket saknad vän, som jag inte har pratat med på evigheter känns det som. Japp.

När jag var hemma bestämde jag mig för att ta en rask promenad till solariumet eftersom jag ändå inte får träna pga bihålorna. Gick till Erik och hämtade gympa skorna och började sedan traska. När jag precis var framme och skulle ta fram pengarna, så var dem såklart inte där.. Hade inget val så vandrade hem igen för att hämta den där himla pengar lappen. Och inte allt för oväntat så var dem inte hemma heller, någon lycklig jävlen har alltså blivit en hundralapp rikare. Fuck you. Löste sig i och för sig när jag fick pengar av min morbror och skjuts ena vägen. Men surt att tappa pengar ändå..

Lagom långt det här blev då. Nu är jag i alla fall tillbaka hos Erik, ganska slut och ganska sugen på att mysa mig ner och se någon söt film med blubbis. Imorgon har jag sovmorgon till 12 hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0