För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Igår fixade jag äntligen medicin mot bihålorna, fy bubblan vad skönt. Inte för att det har börja värka ännu, men jag hoppas på det bästa och att jag slipper ta penicillin. Idag har jag ''sovmorgon'' till 13:50, och Erik är helt ledig. Så vi har haft en mysig morgon med massvis med tid, vilket jag älskar.

Ska gå och torka håret nu och sen kleta på lite smink, jag längtar nästan att gå till bussen bara för att vädret är heeeelt underbart idag! Som ett plus på det hela kom Mamma förbi tidigare med mina byxor som jag beställde förra veckan, vilken schön dag ändå :) Håller mig undan från bittra människor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0