Jag blir så dum av dig



Fick för mig att lektionen jag har nu på morgonen var inställd, så här har jag strosa runt i lugn och ro. Men såklart var den ju inte inställd, typiskt.. Och att försöka stressa sig iväg till en timmes lektion är lite omöjligt med sommartiderna på bussarna. Så jag fortsätter strosa runt i lugn och ro!

Har massvis med saker att göra, jag ska föna håret och skälla lite på Erik som har suttit och spelat hela morgonen. Jäkla spelande alltså, vem är så dum så att man kommer på nörd spel? Diablo.. Vilket skämt. Låter som ett dagis spel. Tjatja min pojkvän är 3 år. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: tina

du är vacker. <3

2012-05-16 @ 22:19:05
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: tina

thank you! ;)

Egentligen var det 20 x 2 (a)

på 8.6 :)

But still, klarade bara två minuter för ett år sen :DD



Hoppas du får en bra dag i alla fall idag fina du <3

2012-05-17 @ 15:10:50
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0