Söndag

Hej på er! Idag har vi hunnit med lite mer än bara sitta. Vi har varit förbi Eriks farmor och farfar och fikat, ätit ute på Ming med hans morbror och kusiner, och medans eller mitt i mellan allt har jag försökt steka så mycket som möjligt. Det känns på kroppen, jag är så där lite härligt varm och skön.

Förstår att ni är nyfikna om vad jag hittade i Luleå igår. Tja för det första var det tok varmt, och för det andra var det tjockt med folk överallt. Och jag klarar inte av när det är för mycket folk på små ytor, men lite hittade jag i alla fall! 3 linnen, mina nya favorit shorts som jag kommer bo i till sommaren, och en byxdress. Kvällen spenderade vi på en vollybolls plan i några timmar och sedan åkte vi till Johan och kollade på film halva natten. Gud vad jag gillar mina vännor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0