Måndag

Hej på er. Helgen gick snabbt som vanligt. I Lördags var det tänkt att jag skulle ut, men planerna hann ändras ungefär fem gånger. Det var till och med på tal att fara ner till Oskar i Skellefteå... Halv åtta på kvällen visste jag fortfarande inte vad vi skulle göra (kaos med tanke på smink och hår you know..). Men slutade med en liten förfest hos William och inget Lotus för min del men ett Elina häng! Bra kväll helt enkelt.
 
Och igår låg i bara inne hela dagen, Erik toppade sina bakfyllor och jag hade ganska tråkigt. Idag jobbar jag kväll på praktiken, men eftersom jag har ival så behöver jag inte fara dit ännu. Har körlektion snart så måste skynda mig egentligen. Men jag orkar inte riktigt, det här med att stressa är inte min grej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0