Måndag

Godmorgon. Äntligen är det en ny vecka. Igår ville jag bara spy, jag avskyr farsdag dagen. Jag blir på dåligt humör för att jag blir så fruktansvärt avundsjuk på andra. Samtidigt som jag sitter och snyftar som ett litet barn för att det är så himla fint att läsa när någon skriver någonting fint om deras far. Berg och dalbana typ.
 
Idag är jag i alla fall ledig. Börjar inte praktiken fören imorgon. Så idag ska jag ligga och göra ingenting hela dagen. Bara för att jag kan. Eller jag måste förbi skolan och hämta Rättskunskap böckerna. Men mycket mer än så tänker jag inte göra. Gossip girl får stå för underhållningen! Bra deal, slöa dagar är skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0