Trött

Hej på er. Sitter just nu och håller på med dessa jäkla faser. Fy vad jag är trött på det. Längtar så mycket tills jag är klar med allt. Kommer bli ganska skönt. Eller okej det kommer bli grymt jävla äckligt skönt.
 
Annars så rullar praktiken på. Blir lite små tråkigt att ha praktik så länge eftersom man tappar sitt sociala liv. Jag saknar att vara med mina fina tjejor. Alla har så olika tider dem jobbar så vi hinner inte ses. Kanske på bussen om man har tur. Men då är man så trött så man knappt orkar vara social. Rackarns vad jag kommer njuta när jag sitter med körkort och betyget från praktiken, allt annat kommer kännas som en dans på rosor.. ;)
 
Okej märker nu att jag har tappat skriv förmågan. Orkar inte göra fina inlägg, bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0