Dagens störnings moment

Att jag tidigare gjorde ett liknande inlägg som jag raderade
Att jag nu är på ännu sämre humör än när jag skrev det förra
Att faserna kan slänga sig i väggen
Att jag fått 1 poäng ifrån godkänt 3 gånger i rad
Att jag nu måste fylla på faser för har slut
Att sängen var obäddad när jag kom hem, trots att Erik hade varit ledig hela dagen..
Att jag då var tvungen att bädda den själv, man måste ha bäddad säng..
Att pms gör mig så fruktansvärt negativ och sur
Att hela världen är äcklig när man är negativ
Att jag känner mig som världens jobbigaste runt folk
Att det gör mig irriterad att jag ens känner så
Att jag är arg och besviken på min moster
Att Erik just nu sitter och nördar istället för att krama mig
Att det är så jobbigt att vara kär, man blir så känslig
Att Erik är jobbig när han är så söt även fast han är jobbig
Att jag måste gå ner och duscha, JAG ORKAR INTEEEEEEE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0