Diamonds in the sky

Åh vilken rengning dag. Har suttit tre timmar på trafik skolan och haft Risk 1:an idag efter skolan. Hade kör lektion igår och har körlektion imorgon. Känns himla konstigt att ha börjat med körkortet. Måste dock börja plugga teori mer, men jag glömmer alltid böckerna i skåpet. Och teori är skit tråkigt.
 
På tal om tråkigt så har jag knappt hunnit vara med Erik i veckan. Det är skit tråkigt. Han tränar så himla mycket just nu. Inte bara med hans lag (som att det inte är nog liskom) utan även med alaget för att dem är så lite folk. Åh. Ikväll är han borta hela kvällen, tre jäkla träningar på en kväll. Hur fasen orkar man? Som tur är han ledig imorgon och jag börjar vid lunch så då hinner jag byta några ord med honom i alla fall. Wiewiewie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0