Fredag

Idag har jag varit ledig. Så underbart jäkla skönt. Åkte till skolan vid lunch och käkade plättar med Erik, sedan vandrade jag in till stan och fördrev tiden med shopping tills Elina slutade. Vi satte oss på Opalén och gick igenom allt som vi har missat sedan vi var sist med varandra. Gud vad jag gillar den där typen.
 
Sa till mig själv typ senast igår, att jag verkligen måste sluta handla saker. Jag har så det räcker. Men Lindex lurade mig igen genom deras rea kläder, samma med H&M. Om jag tänker positivt är det ju bra att det är rea produkter åtminstone! Ska dock fara och hämta ut ett paket från Lyko snart, där det inte var så mycket rea saker.. Men det är alltid lika roligt med paket så det kan jag faktiskt ta! Kan slänga upp en bild sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0