Måndag

Hej på er. Den här helgen gick snabbare än en igelkotte går (fattar inte heller). I Fredags var vi hos William hela kvällen och såg film, i Lördags åkte jag på förfest hos Linn vid 8 tiden och var hemma och sov halv 12 samma kväll.. Och igår mådde jag skit men var ändå till Piteå, såg hockey och såg nyaste Bond filmen i Luleå.
 
Och nu äntligen känner jag mig som en människa igen. Ska gå och göra mig lite finare och sedan åka till stan och äta lunch. Behöver en Opalén buffé känner jag. Och sällskap av Gluggen såklart. Haha. Så jäkla fult.. Erik har fått en tand avslagen och har nu mera jordens största glugg så man ser rakt in i käften. Snyggt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0