Mitt i veckan

Idag led jag av lathet sjukan och förkyld sjukan. Stannade med andra ord hemma från skolan. Mina bihålor får lida varje gång jag blir förkyld och jag blir tokig på det, huvudvärken man får är inte nådig direkt. Det känns verkligen som att jag har varit förkyld hela det här året.. Eller de senaste 5 åren typ. Kanon kul.
 
Hade i alla fall körlektion efter lunch så släpade mig dit. Råkade sedan svänga förbi Lindex och fick se att många tröjor jag har kollat på förut var på rea.. Det går inte att inte köpa saker som är på rea! Så nu fick min lilla garderob ännu mer kompisar. Det börjar bli för lite plats där nu. Ändå har jag rensat bort alla mina gamla kläder utom 4 stycken tröjor.. Vill inte ens veta för hur mycket jag har shoppat sedan jag fyllde år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0