Onsdag

Idag har jag och Erik varit på badhuset. Tråkigt att se hur stället blir sämre och sämre, restaurangen är det ju knappt någonting kvar av. Dem har inte ens varma chips längre! Vilken besvikelse, jag hade ju längtat efter att köpa det. Var dock himla skönt att bada, om man bortser från alla barn som sprang runt och skrek..
 
Just nu sitter jag. På sängen. Där jag oftast brukar sitta när jag sitter framför datorn. Funderar på om jag ska orka ladda ner någon ny serie. Erik är på träning och ska kanske till Luleå (hade också velat gå ut, men sparar mig till farmen istället) och om han inte ska dit skulle vi fara och hyra film. Och om vi ska se film orkar jag inte ladda ner någonting nu. Men hans träning slutar på typ två timmar.. Suck stön suck.
 
Jag ska kanske surfa in på tradera och kolla om dem säljer något liv för ett billigt pris..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0