Read all about it

Idag började jag inte fören 13:10 med naturkunskap prov, så hade liksom hela morgonen att göra ingenting. Fruktansvärt skönt. Älskar när man har mycket tid på sig. Inte för att jag gör någonting på morgonen som tar tid, brukar knappt sminka mig, men det är just känslan att man har gott om tid. Om nu någon frågade.
 
Efter provet traskade jag iväg med Linn, Hanna och Evelinan för fika på Opalén. Satt mest och pratade om studentresan, så tills slut bestämde vi oss för att gå över till Resia och boka allt. Så nu äntligen efter mycket om och men, kanske och kanske inte, har vi bokat en resa till Rhodos i Maj!
 
Fyfan vad jag längtar. En hel vecka på den fina ön med mina mysis tjejer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0