-

Nu i efterhand känns det valet jag gjorde bara rätt. Det fick mig att både tänka och se i andra banor. Den här sommaren blev en ''off'' sommar för mig, kanske inte säger så mycket egentligen men jag förstår själv hur jag menar i alla fall. Även fast jag inte har talat ut direkt så har det stundtals varit åt pipsvängen jobbigt. Men jag har alltid haft min tryggaste punkt precis vid min sida varje natt. Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar den där killen. Du är det bästa jag vet.
 
Nu kan jag se fördelar med allt. Jag kan se hur otroligt mycket jag har utvecklas som person. Hur mycket jag har vuxit. Och det är tack vare rätt människor och mycket jobb innifrån. Nu hugger det nya saker som kommer kräva ännu mer energi igen. Att någon i ens närhet väljer alkhol framför annat är tungt. Men jag har fortfarande en enormt stor trygghet runt om mig så det kommer gå bra.
 
Sen önskar jag bara att andra kunde sluta ha för sig saker som inte stämmer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0