Don't start what you can't finish

Igår hängde jag med mina finfina killar. Vi var och kollade på hockey och sedan åkte vi och hyrde en grym film som vi såg hos William. Jag älskar ju film kvällar. Tycker det är skit mysigt. Önskar alla andra skulle vilja se film varje kväll, haha. Fast kanske skulle bli lite svårt för arton åriga killar som ibland beter sig som tretton att sitta still så ofta. Bara en tanke som slår mig liksom, vet ej varför :)
 
På någon timme ska jag på bilbingo med Helena och Fiiwlip! Att man nu far på bilbingo med kompisar är verkligen ett tecken på att man håller på att bli gammal. Jag har varit på bilbingo sedan jag var liten, tills jag blev tonåring och tyckte det var skit töntigt. Nu har man blivit äldre och klokare! Typ.
 
Efter bilbingot ska jag ut och äta med familjen. Jag får bestämma ställe. Gillar att fylla år!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

för du är ju så jäävla cool som bara hänger med killar??

Svar: Vad i helvete spelar det för roll om man är med killar eller tjejer haha, alla är väl människor och man kan väl vara bra kompisar med båda könen :) :) :) :)
viktoria nilsson

2012-09-02 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0