Don't you worry child

 
Hej på er. Har precis varit på Ica och hämtat ut mina nya skal. Erik släppte av mig där när han var på väg mot träningen så hade dragit på mig gympa skorna för att ta en promenad hem, men jag hade tur så William var precis och handlade. Helt perfekt för jag orkade verkligen inte gå.
 
Annars så känner jag mig på ganska dåligt humör. Jag känner mig ganska less. Eller så är det bara min förkylning som tar för mycket energi av mig. Men hur som helst så känner jag mig i alla fall på dåligt humör. Vill ha helg så jag kan sitta och tjura i sängen för mig själv. Undra vart mitt positiva jag försvinner när det negativa tar över. Kan inte det positiva kämpa emot det negativa typ?
 
Måste man fixa allt själv liksom.. Slöa positiva sida nu blir jag arg. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0