Tack för en bra kväll finisar

Hej på er! Gårdagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig, vaknade av att Erik hoppade till toan på ett ben och levde om som en elefant. Åkte till sjukhuset och fick konstaterat att lilltån (visst låter det töntigt haha..) var bruten. Plockade med oss ett par kryckor och åkte hem efter 4 timmars väntan.
 
Åkte då direkt och röjde upp hemma och fixade mig. Sedan kom det en bunt tjejer och Fiiwlip. Var jätte trevligt och alla tjejorna (plus Fiiwlip då) är ju så himla goa. Åkte sedan vidare till Lotus, dessvärre brister det så himla mycket när personal och vakter otrevliga så jag stannade inte där mer än en kvart. Vandrade och ''efterfestade'' med det nyfunna halva paret. Sedan somna vi gott.
 
Orkar inte ladda in kamera bilder nu. Känner mig helt tom efter en händelse igår.
Trackback
RSS 2.0