Ljudet av ett annat hjärta

Slut på ledigheten. Praktik i Onsdags, projekt mässa igår och nu jobbar jag helg på praktiken. Fick sluta en och en halv timme tidigare idag och får börja en och en halv timme senare imorgon. Så skönt! Trivs förövrigt väldigt bra på stället. Har börja komma in i det mer nu, dem som bor där har börja bli bekväm med mig och så vidare. Är alltid jobbigt i början när man känner sig så osäker och är som en svans efter handledaren.
 
Men nu ska jag gå och duscha och slå på någon film. Erik har har grabb kväll där nere med NHL så jag håller mig nog här uppe så slipper jag allt skrikande. Finns ingenting tråkigare än när dem spelar haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0