Ny vecka

Alltså jösses vad det produceras barn! Har följt bloggaren Paula under hennes resa genom graviditeten, och förra veckan fick hon sin unge (sötaste bebben ever). Idag när jag öppnar Blondinbellas blogg går hon ut med att hon är gravid, och min klasskamrat kommer få en unge om bara några veckor. Alltså även fast jag tänkt vänta typ 5 år till så kan man inte undangå att längta en liten gnutta. Tänk en liten söt bebbe, åhhh :)
 
Men riktigt så där spännande är inte mitt liv just nu. Har hur mycket plugg som helst att göra bort så just nu sitter jag och försöker samla kraft till att börja bocka av saker. Ska försöka ge mig på NK rapporten eftersom den tar längst tid att göra. Hatar fortfarande rapportskrivning.. Och NK är typ lika tråkigt som rapportskrivning..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0