Long time no see

Snart en månad sedan jag bloggade senast. Satans så tråkig jag är. Jag vill ju ha mitt liv nerskrivet här.. Inte för att jag har ett intressant liv eller så, men bara för skojs skull. Längtar till den dagen jag sitter med min egna skapade familj, och kan kolla tillbaka på inlägg när jag var typ 16 år. Vet att jag kommer tycka det är kul!
 
Hela min höst har varit likadan, hälften jobb och hälften sitta och hänga på Oppe. Låter ju så extremt tråkigt, men jag gillar det faktikst. Har lagomt mycket jobb (som jag sa på arbetsförmedlingen, jag ska jobba hela mitt liv så jag vill faktiskt just nu bara jobba strö pass) och får vara med personerna som gör mig gladast. 
 
Mitt humör är dock en annan femma. Är på gränsen att börja gråta hela tiden, när jag inte vill gråta är jag arg. Vet inte riktigt vad det är med mig. Tror mörkret är en bov, och sedan att jag inte gillar julen. Är alltid samma visa när jag känner mig lite ledsen, jag orkar aldrig ta itu med det och väntar bara ut det.
 
Det har fungerat förrut så det lär fungera igen :) snart ska jag bli bra på blogga igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0