Hjärtan till höger och vänster

Tycker att ''alla'' kan sluta överdriva (åt båda hållen) om denna dag. Det är en vanlig dag, som är ett perfekt tillfälle för att uppvakta någon man gillar om man känner för det. Om man inte känner det kan man ju bara strunta i att uppvakta någon, simpelt liksom. Mitt mens humör gör mig irriterad på små saker haha..
 
Jag och Erik köpte i alla fall en choklad ask till varandra, tur vi inte är några gotte grisar.. *host* Sedan bestämde vi oss för att åka och äta middag på Susie Q, och det var sååå himla gott. Grymt ställe och grym mat!
 
Sedan rullade (bokstavligen talat) vi oss ut, han till ishallen och jag till Stepin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0