Brr

Den här dagen har varit onödig tycker jag. Började med att bilen inte startade för att det var för kallt, försökte kall starta den för många gånger så till slut dog batteriet. Vi försökte putta igång den och starta med startkablar men icket. Stackars bil. Blev sen till skolan. Jobbade hårt på grupparbetet med Ida och gick sedan till stan med Hanna och Evelinan. Vet inte hur många gånger jag tänkte att jag kommer frysa ihjäl på riktigt. Fy för kyla.
 
Och ikväll tänkte jag träna men nej juste min batteri till bilen är ju dött.. Vägrar ta buss. Så får väl sitta inne och bli en tjockis då. Skulle behöva plugga men nej... Skulle dock behöva packa. Imorgon ska jag, syster Westbrandt, mamma Westbrandt, farmor Westbrandt och morbror fru (eh?) Westbrandt åka till Luleå och äta middag och sedan övernatta på ett hotell! Ska bli så mysigt. Hotellet har pool, kan ju låtsas att det är Alanya :)
 
Haha såg nu hur fuckad min ansiktsfärg såg ut.. Lovar att det bara är ljuset som luras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0