Där solen aldrig går upp

Orkar som aldrig slå på datorn längre. Det är jobbigt och det tar tid. Har fullt upp, nästan. Jag har skola, jag har en säng som behöver mycket kärlek och tyvärr ett träningskort som kostar. Jag har inte tid med att blogga.
 
Okej så fullt upp har jag inte. Senaste dagarna har jag hängt på stan flera timmar efter skolan, åkt hem och ätit och sedan farit och träna. Livet är så himla varierat på vintern, det är inte alls samma rutiner dag in och dag ut. Längtar så himla mycket till Rhodos, till solen och havet och inte Sverige livet. Samtidigt som jag inte vill ta studenten för jag vill inte bli vuxen och ännu mer tråkig än vad jag redan är. Men sol kan jag ta.
 
Nu ska jag hoppa in i tränings kläderna och åka och träna. Bye bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0