CROSS SHOES

 
Nelly har dragit igång med stor rea igen. Har redan hunnit beställa hem 8 tröjor för typ 800 kr, hur bra och billigt är inte det liksom?! Just idag sket jag i att spara pengar, för det känner jag att jag är värd. En liten student present till mig själv tänkte jag (faktiskt godkänd anledning, typ). Men jag behövde mer fest linnen.
 
Dum som jag är hamnade jag på rean nu igen, och hittade dessa skor för ett grymt bra pris. Jag kan inte bestämma mig om jag tycker de är dö snygga eller om de kanske är lite tantiga eller överdrivna? Är så himla sugen på nå klackisar, och dessa bara ropar på mig ju.. Vad tycker ni, fula eller snygga?

Kommentarer
Postat av: Linnea :):)

Fula!!!!! :pPPppPp

Svar: Tyst på dig din skit!
viktoria nilsson

2013-06-16 @ 10:44:30
Postat av: mathilda

super fina ju!!:-*

Svar: Haha åh har så svårt att bestämma mig!
viktoria nilsson

2013-06-16 @ 11:59:00
URL: http://mldreamcatcher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0