Hejsan

Hej. Sitter i Eriks datastol och väntar på att eftersvettningarna ska ta slut. Känns lika ovärt varje gång man hoppar i duschen för snabbt och så kommer eftersvettningarna när man har duscha klart, känns mycket bättre att svetta ner Eriks stol då! Tur att han inte läser min blogg (hatar att han inte är lika nyfiken som mig).
 
Vilket snuskigt inlägg egentligen.. Nåväl. När jag är klar med allt detta ska jag lägga mig och se One tree hill. Har börja se sista säsongen nu efter ett långt uppehåll, men försöker njuta av varje avsnitt så mycket det går. Blir typ ledsen av tanken att behöva se sista avsnittet EVER. Sedan måste jag se sista säsongen av Gossip girl, och Pretty little liars. Har liksom börja på tre serier utan att sett klart slutet på någon.. Vet ej varför.
 
Nej nu ska jag lyfta min väldigt mycket trötta rumpa. Hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0