Ledsen fast lite glad

Idag fick jag hem klänningarna jag hade beställt. Studentklänningen passade tack och lov, skulle kanske behöva gå ner 1 eller 2 kilo så kommer den sitta perfekt. Men balklänningen var TYVÄRR för liten runt bysten. Fick inte igen dragkedjan och jag blev så ledsen över det. Den var så himla fin! Har övervak på en större storlek och så beställde jag en annan som inte var lika fin men ändå helt okej. Som en backup liksom.
 
För att toppa det så startar inte min bil. Mitt batteri är kasst och hela bilen tjurar ihop när det är kallare ute. Känner mig ganska handikappad utan bil, vägrar sätta mig på en buss liksom. Som tur är ska jag ingenstans idag, men i alla fall. Dumma bil jag ogillar dig väldigt, väldigt mycket. Hejdå vänner ha en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0