Trä

Orkar inte med det här. Det är för jobbigt, det tar för mycket energi, det är ansträngande och jag känner inte den där lusten som jag gjorde tidigare. Det blir lite halvdant, som att jag inte går fullt ut med det liksom. Men jag gör det för min skull, och för våran skull. Det här med att blogga känns liksom inte intressant längre..
 
Hihi vad lurig jag är va?! Där blev ni allt lite oroliga (hoppas jag, visst gillar någon av er som läser det här mig?). Kände för att luras idag, är lite på ret/bus humör. Tror det är kaffet. Men just nu sitter jag här på Eriks datastol. Sitter och tänker på livet liksom. Beställde just hem bal och student klänningar! Jag tänker dock inte visa någon som helst bild, för det har ingen annan gjort så då gör inte jag det heller. Gillar att vara som alla andra :)
 
Men nu ska jag nog åka och träna. Jag är egentligen ganska sjuk, men jag kommer fasen bli knäpp av att bara sitta still här. Så ett lugnt träningspass borde inte ge någon större skada, Peppar, peppar ta i trä.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0