''Fuck it we're young, eller är det bara jag?!''

Hejsan lilla bloggen. Det är så synd att det är så himla tråkigt och jobbigt att blogga nu mera. Mina månader blir bara mer och mer glesa med inlägg.. Ännu mer tråkigt med tanke på att det här är förmodligen en av det roligaste tiderna jag kommer ha i mitt liv. Men äh, vad gör det om hundra år liksom.
 
Vår studentresa i Rhodos har redan flugit förbi, och resan kan förklaras med ett ord - kaos. Aldrig varit med om en mer kaotisk vecka än denna, men fasen vad roligt jag har haft! Har ju världens finaste brudar. Jag har laddat in alla bilderna på min dator,och tänkt hela dagen att jag ska göra ett inlägg med bilder, men.. Eriks dator är alltid igång till skillnad från min så jag använder aldrig min längre. Fixar det imorgon istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0