What the fox say

Det bästa jag vet är att ha saker att se framemot. Att ha någonting att räkna ner dagarna till, har jag inte det blir jag lätt uttråkad och tycker livet är grått och trist (okej lite överdrivet kanske, men jag tror ni förstår hur jag menar). Det behöver inte alls vara någonting stort att se framemot, en liten grej räcker gott och väl.
 
Just nu har jag mycket att se framemot! Först och främst så ska Frida ska byta av mig på Torsdag så jag kommer ha en ledig eftermiddag (vad gör man när man är ledig liksom?). Jag och Erik ska på bio efter jobbet på Fredag, och han är helt ledig från hockeyn i helgen. Vi har beställt en ny säng som kommer i slutet på denna vecka eller början på nästa och till sist så åker vi ju till Stockholm nästa Söndag.
 
Som sagt, behöver inte ens vara stora saker. Mitt liv äger när jag har saker inplanerat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0