Don't hold a glass over the flame

Är inne på 9:onde jobbdagen i rad, och det börjar kännas av i huvudet kan man säga. Som tur är så är det typ världens roligaste jobb, jag har sköna atbetstider och träffar på folk hela tiden. Så det väger som upp det hela. Går ju dock inte att undvika att man blir trött hur roligt det än är, det är väl ganska mänskligt antar jag.
 
Från det ena till det andra så åker vi till Stockholm den 13 oktober. Har faktiskt aldrig varit där så någongång måste ju bli den första. Vi är dock bara där 2 nätter, men i alla fall. Ser framemot det jätte mycket. Speciellt att shoppa! Har lagt undan hela lönen jag nyligen fick, fasen vad jag ska shoppa. Jag är bra på att shoppa :)
 
Nu ska jag lägga mig ner och dö i sängen ett tag innan Hollywood fruar! Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0