I put you high up in the sky

Okej här var det lagomt dött. Tycker blogg.se appen borde bli mycket bättre, då hade jag kunna blogga från paddan som jag bytt ut min sega dator mot. Det är helt enkelt inte ens kul att blogga faktiskt. Funderar på om jag ska fixa någon fin design när jobbet börjar lugna ner sig. Kanske blir en nytändning :)
 
Men mitt liv består just nu av jobb, jobb och sova. Erik har fullt upp med hockey, så jag och min nya hockeyfru Frida springer på matcher då och då. Älskar att hockeyn dragit igång igen, gillar att sitta och glo i den iskalla ishallen. Dessutom blir Erik ordentligt rastad så han är på bra humör för det mesta haha.
 
Är i en period där jag bara älskar allt som händer, finns ju ingenting bättre än dem perioderna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0