Blogglista

Dag 1- En bild på dig själv + 5 fakta
Dag 2- Bild på dina närmaste vänner
Dag 3- Hur ditt rum ser ut
Dag 4- Beskriv drömkillen
Dag 5- En gammal bild på dig själv
Dag 6- En bild på dig osminkad
Dag 7- Bloggar du alltid läser
Dag 8- Dagens outfit
Dag 9- Favorit motton/ citat
Dag 10- En bild som gör dig glad
Dag 11- Dina mellannamn och vad du tycker om dem1
Dag 12- om jag vann en miljon skulle jag......
Dag 13- Dina 5 favoritlåtar just nu!
Dag 14- Något du längtar efter just nu
Dag 15- Dina favorit dagar på året
 
Då skall vi se om detta kan bota denna extrema blogg-torkan. Jag kommer förmodligen sluta efter första dagen för att jag kommer glömma bort det totalt, men if you never try you'll never know. Tänkte skriva det där på svenska, men som vanligt så låter allt så himla mycket bättre på engelska. Så vi kör lite svengelska helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0