Bokat och klart

Idag var vi och betalade resan till Dubai! Gud vad kul det ska bli. Jag längtar mest till värmen, har dragit på mig en förkylning och har frusit mer än vanligt senaste dygnen. Så att ha värme att se framemot känns väldigt bra.
 
Annars sitter jag och har lite ångest över jobb. Jag har ingenaning vart jag ska söka i sommar, och ansökningarna ska vara inne den sista. Jag skulle jättegärna vilja vara på Lykebo, det är typ det roligaste jobbet man kan ha (utan att tveka, trivs så sjukt bra), men nackdelen är att man 90% av tiden jobbar kväll. Himla drygt..
 
Men än så länge har jag ju tid att fundera i alla fall. En vecka är många minutrar liksom :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0