Can't remeber to forget you

Är fortfarande av någon konstigt anledning på ganksa dåligt humör, haha.. Vad är det för fel på mig? Jag kommer säkert bli en bitter jäkla tant när jag blir gammal, med tanken på att jag redan är en bitter 19åring. Himla tragiskt. Tur mina vänner och familj älskar mig iallafall! 
 
Sitter faktiskt ofta och funderar på vad folk tycker och tänker om en själv, vad man ger för första intryck på människor som man inte känner, vad som är mina starka och svaga egenskaper ifrån andras perspektiv. Är så himla nyfiken av mig så hade gärna vela veta, men jag är också en lipsill så egentligen vill jag nog inte veta. Fast jag vill ju veta. Visst hänger ni med på vad jag menar? Om ni inte gör, det är förstårligt faktiskt.
 
Ja, mycket mer än så här hade jag nog inte att säga. Vill bara utomlands nu, nu, nuuuuuuu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0