Ett fel närmare rätt

Skippar dagens grej, det är att jag ska visa bild på mitt rum. För det första har jag egentligen inte ett ''mitt rum'' och vårt rum (Eriks rum?..) är helt kaotiskt. Kan ta bilder någon dag när jag orkar städa. Bara grejen att jag har kaos i sovrummet är skumt, jag kan inte leva när det är stökigt. Just nu är inte ens rullgardinerna uppdragna, byrå lampan är släckt, sängen är obäddad och det ligger kläder över hela jävla golvet. Är lite irriterad på Erik som varit ledig idag, jag har endå jobba, men nej han har suttit vid datorn istället för att fixa till. Som vanligt.
 
Mamma sa faktiskt när jag var lite mindre att det märktes på mig när det var någonting, då var mitt rum stökigt. Hon hade helt rätt, när jag inte är mitt gladaste jag så släpper jag det mesta. Dels så skiter jag i städningen, jag blir mycket mer osicial och väldigt, väldigt irriterad. Stackars mig, buhu, så himla synd om mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0