Goda nyheter

Nu mina vänner har jag två bra saker att berätta (kan behövas efter alla dessa sura inlägg haha..). För det första så har jag nu äntligen hitta sladden till externa hårddisken, så jag har ladda över alla bilderna från min dator. Så den är nu clean, men fortfarande sjukt seg. Måste nog installera om den.. Det braiga är att jag nu har tillgång till alla bilder, även på Eriks dator! Hur bra? Kan äntligen ladda upp några bilder från Rhodos, ska göra det senare.
 
Det andra braiga är att vi idag har bokat en resa till Dubai! Eller vi har prelimänar bokat den, vi måste bestämma oss på Torsdag. Vi ska bara kolla upp resor till Stockholm och lite sånt där tråkigt. Det känns i alla fall hur kul som helst! Första veckan i April åker vi och stannar en vecka på ett super fint hotell. Det ska bli så jäkla gött.
 
Så, så är läget! Äntligen någonting att se framemot. Nu ska jag fixa Rhodos inlägget till er :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0